سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و روایت شده است که حضرتش روزى میان یاران خود نشسته بود . زنى زیبا بر آنان بگذشت و حاضران دیده بدو دوختند . پس فرمود : ] همانا دیدگان این نرینگان به شهوت نگران است و این نگریستن موجب هیجان . پس هر یک از شما به زنى نگرد که او را خوش آید با زن خویشش نزدیکى باید ، که او نیز زنى چون زن وى نماید . [ مردى از خوارج گفت خدا این کافر را بکشد چه نیک فقه داند . مردم براى کشتن او برخاستند ، امام فرمود : ] آرام باشید ، دشنام را دشنامى باید و یا بخشودن گناه شاید . [نهج البلاغه]
پیشرفت و تعالی همه جانبه
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» طرح پرسش مهر سال 86 از سوی رییس جمهور

 


طرح پرسش مهر سال 86 از سوی رییس جمهور
چه عواملی کشور را در مسیر پیشرفت همه جانبه قرار می‌دهد؟

رییس جمهور "چه عواملی کشور را در مسیر پیشرفت همه جانبه قرار می‌دهد؟" را به عنوان پرسش مهر سال 86 عنوان و تصریح کرد: امسال پرسش ما در خصوص تعالی همه ‌جانبه کشور و در زمینه‌های مختلف می‌باشد چرا که ملت ما شایسته قرارگرفتن بر قله‌های بلند جهانی است.
دکتر محمود احمدی نژاد با تاکید بر اینکه ملت ایران شایستگی دارد که درهمه زمینه‌ها پیشاپیش ملت های دیگر حرکت کند، افزود: "عوامل پیشرفت ایران چیست؟"، "موانع پیشرفت کشور چه چیزهایی می‌باشد؟" و "چه کنیم تا موانع پیشرفت را از پیش رو برداریم؟" از دیگر موارد و مصادیق پرسش مهر امسال است.
رییس‌جمهور با بیان اینکه نگاه به قله‌های بلند و آرمان‌های الهی عواملی هستند که ما را به پیشرفت می‌رساند اظهارداشت: باید موانع پیشرفت، سستی‌ها و ‌آسیب‌پذیری‌ها را کارشناسی و خنثی کرد.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » معصومه نعیمی ( پنج شنبه 86/11/18 :: ساعت 9:42 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

امام علی (ع) و راز و رمز پیشرفت و سقوط
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 8
>> بازدید دیروز: 3
>> مجموع بازدیدها: 18524
» درباره من

پیشرفت و تعالی همه جانبه
معصومه نعیمی
به نام تنها عادل به حق این وبلاگ بنا بر طرح پرسش مهر ریاست محترم جمهوزی تاسیس گشته و اهداف ان توضیح و پیشرفت همه جانبه ایران و ایرانی است و امید وارم تا ظهور تنها منجی بشریت ایران و ایرانی ، اسلام و اسلامی همیشه سر افراز و عادل باشد.

» پیوندهای روزانه

مهرورزی در سایه سار عدالت [17]
[آرشیو(1)]

» آرشیو مطالب
زمستان 1386
پاییز 1386

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» طراح قالب